February 9, 2011

ouhh.ABAH.


hatiku.

merasa.

sunggoh.


sayu.

dan

pilu..


hmm...

tiba2 rindu kt abah.

nk col??

dh lewat nie..


td bwu ja dgr sora dia.

tp kejap jew.

besalah.lau dah ckp ngn mak...huhu..


tp bila tpndng pic ABAH ni.




makin menggebu rasa  rindu dan Kasih ini.


ouh..bulan..

aku ingin segera.

ASAP!!!

pulang.

ke kampung halaman.


huuu...=P

tiba2 hati ku berbisik. 

Doa! Ya, doa untuk abah. 

Doakan kesejahteraannya.

 Doa agar dia terus berdamping dengan-Nya.

 Doa yang baik-baik untuk abah.


 Doa! Doa! Doa!


ABAH..

incikMD KASIM bin CHAT

iNn doakan abah sentiasa sehat selalu k.


Allaahummaghfir lii wa liwaalidayya warhamhumma kamaa rabbayaanii shaghiiraa

Ya Allah, 
ampunilah aku dan kedua orang tuaku 

dan 
kasihanilah keduanya 

sebagaimana mereka mengasihiku

 pada waktu kecil

Amiiin.


Aku senyum. 


Mungkin 

aku tak mampu membayar segala nilai pengorbanan abah.

 Tetapi 

dengan berdoa untuk insan yang aku cintai itu, aku pasti ia berbaloi.


nokhtah.


incikCentaKasihSayangMatiku.

No comments: