February 12, 2011

AKU BENCI BILA!!

AKU BENCI AND MELOOATT BILA :::


1. aku tertanya-tanya..
2. aku xpasti
3. manusia cakap belakang (konon nak jaga hati membe)
4. manusia wat baik ngn someone just nk korek rahsia
5. dah xrapat mule nk ngutuk
6. apa yg aku pakai semua nk pertikaikan
7. orang menilai yang luaran sahaja
8. manusia suka tipu tanpa henti
9. perempuan kawan ngn laki sebab laki sempoi
(sikap yg kononnya minah ni len dari puan2 yg len)
10. perempuan ni xnak kawan ngn perempuan tuh sbb perempuan tuh suka mengumpat
(sikap xsedar diri)
11. AKU BENCI BILER kedua-dua perempuan no.9 & no.10 ngutuk perempuan lain depan laki.
12. laki mengutuk kalau perempuan dah xnak layan dia
13. laki atau perempuan yg suka cakap lepas kononnyaOPEN MINDED.(taik babi lah kamu)
14. manusia suka menyibuk dalam kehidupan aku
15. manusia kate aku KEPOH!! (babi lah mamat ni)
AKU BENCI GILER BABI KAT DIORANG NIH!!!

No comments: