October 15, 2010

akuDanNoveL.

koleksi novel2 kesygn sy bsma rum8.
carta ttinggi novel2 yg ak suke bca =



*2nd - andai itu takdirnya , siti rosmizah ( bc berpuluh2 kli pn xborink.duk teriak srupa 2 gk..=P)
* 3rd - selamat pengantin baru isteriku, NASS ALINA NOAH > penulis feveret ak! ( suke ngat ngn jln critenye..mmg bombastik )
* 4th - kau yang satu ( suke ngn wtak2 lm cite nie!!!)
* 5th - sepupuku suamiku ( ms kawen 2 ak ske! )

tp kn...
da 1 novel nie..ak nk sgt bc..
dlu ak dh pnh bc skli..
tjuk novel tue..
MENCINTAIMU by nass alina noah
ni la novel yg mengungguli carta!!
*1st - MENCINTAIMU by NASS ALINA NOAH
haha
ak dh lma cri nvel ni tp jmpa2...
cite dia mmg best.
nvel pling best pnh ak bc..wahhh2..huhu

ni ak bg skit sinopsis cte die..
*dlu ak pnh notekn lm diary..

'dahulu aku membenci dirimu separuh mati. tetapi
kini aku isterimu, yang mencintaimu sepenuh hatiku. namun
mengapa kau musnahkan keindahan malam pertama kita
dengan segala macam rahsia yang menyentuh rasa?
rahsia yang menjadi prasangka yang mengelirukan!
persoalan yang tidak kutemui jawapan.
lalu bersama rajuk ini
aku pergi meninggalkanmu untuk menuntut
satu jawapan pasti.
BENJI, 
bukan pujukanmu yang aku harapkan. bukan pembohonganmu
yang aku inginkan. tetapi kenyataan dari sebuah pernikahan yang telah engkau sembunyikan.
lalu luka ini menjadi rentetan duka.
dan rasa curiga pun 
memenuhi ruang2 asmara yang cuba kita layarkan bersama.
terkilan rasa, asmara kita seringnya bermula
tanpa akhirnya. api asmara
yang sering aku nyalakan bersama bara dendam...terpadam
bila keikhlasanku kau persoalkan.
lalu kenikmatan malam pertama
menjadi mimipi ngeri yang menyakitkan.
dan sayangnya.....
ia terus kekal begitu tanpa kau berusaha untuk menyelamatkannya.
BENJI,
selagi rahsia ini tidak tersingkap dengan nyata, pembohongan bagaikan menjerat
perkahwinan kita.
sampai bila harusku bongkar segala rahsia
yang menghuni hatimu,
sedangkan aku kian BENCI menjadi
ISTERI yang hilang
status diri...'

antara ayat yg xleh aku lupa
' wahai lelaki, engkaukah suamiku...? yg telah disuratkan utk aku di lohmahfuz?
yg telah aku pertaruhkn seluruh jiwa ragaku,
seluruh rasa cinta nan marak ini. sehingga
begitu hebat aku terpasung dlm rindu selama ini.
apakah aku sedang diperdayakan....
jawablah pertanyaan ini, ABANG.
adakah bukan aku di matamu selama ini ? - Puteri Nur Camelia '

' aku sujud padaMU Tuhan, kerana mengizinkan hatiku
untuk mencintainya...hanya Nur Camelia..
biar ada sejuta Mikhail disisinya, cintaku takkan goyah! ' - Daniel Benjamin

>fuhh penat ak menaip..huhu
mmg best cite nie weii..
ak mmg respek toi ngn penulisnya NASS ALINA NOAH..
ayat2 yg dia guna lm nvel mmg syahdu glew.
mmg bombastik ayat dia.rs cm ak nk msuk je lam nvel 2..huhu
antra nvel2 len hasil karya beliau..

* mawar ( cte seorg gadis demok yg dpksa kwen. mmg sedapp jln citenye)
* dan..gerhanalah sejuta cinta ( cite ni mmg dasyat.kisah gades kembar yg mcintai seorg laki yg sma.hmm.. ending sedih sgtt =( ..)

spa2 yg da koleksi2 nvel nass alina noah meh la sharing2 ngn ak eh..
ak nk pinjm! xpuas bca nvel2 beliau.
skunk nk cri pn dh xdpt sbb 2 nvel lma...=((

ok2.ckup smpai situ.
dibawah ialah gmbr2 poyozz sy bsma nvel2 ksygn...hehhehh..=P

* incik katak kt blkg 2 pn nk interprem gk. =D


antara novel2 yg ada di bilik G382 :
1. Bini aku tomboy ke?- arisa eriza
2. Kau yang satu - nia azalea
3. Gelora asmara - haryani kamilan
4. Sungguh aku cinta - anis ayuni
5. Lafazkan kalimah cintamu - siti rosmizah
6. 86,400 detik- dyza ainun
7. Antara benci dan rindu - ida farisya
8. Cinta hatiku - pitteriah abdullah
9. aA+bB - hlovate
10. Memoir seorang guru - azizi abdullah
11. Andai itu takdirnya - siti rosmizah
12. Selagi ada dia - aisya sofea
13. Selamat pengantin baru isteriku - nass alina noah
14. Sepupuku suamiku - lynn allyna
15. Syurga dihati - fatin nabila
16. Kesetiaanku hanya untukmu - juriah ishak
17. Tiada yang kedua - sania yasmin 
 18. Seredup kasihmu - nia azalea


okeh.itu sja.
sekian terima kasih!


No comments: